070 20 40 155
Kies uit 275+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Den Haag
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Hip & Trendy Party in Den Haag

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Hip & Trendy Party in Den Haag

Feestje bouwen? Dat kan. Graag zelfs! Hofstad Events organiseert in Den Haag de Hip & Trendy party, een themafeest geheel naar de laatste hippe trends.

Tijdens dit sprankelende feest gaat u genieten van de sound van onze eersteklas DJ.

Op een prachtige locatie in het centrum van Den Haag gaat u helemaal uit uw dak!

Uiteraard kunt u in de hippe ambiance van deze party, op de hippe dansvloer genieten van de door een hippe DJ gedraaide hippe hiphop of fancy dancemuziek (hippe hits van het hippe heden tot in het hipste verleden). Hippe gastvrouwen serveren u op hippe wijze de hipste drankjes (hips…!), die door hippe cocktailshakers met de meest hippe ingrediënten zijn geshaket.

Alles wordt op camera vastgelegd door een professionele fotograaf, zodat u thuis van het feestje kunt nagenieten. Na een uurtje of vier bent u helemaal uitgefeest en bestelt uw gezelschap de taxi voor de terugreis. Veel plezier!

Inclusief:
  • Locatie hartje Den Haag
  • Ontvangst met bubbels
  • Hippe DJ
  • Borrelhapjes
  • Onbeperkt drankjes uit de Hollandse bar gedurende 4 uur
  • Cocktailshakers
  • Buffet
  • Toplocatie
  • Fotograaf

Optioneel:

- Live optreden trendy artiest
- Doorbitch
- Hippe gastvrouwen

De prijs is gebaseerd op onze vaste feestlocatie in het centrum van de stad.

Reservering voor kleinere groepen:

Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit arrangement? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken.

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Den Haag starten de arrangementen van Hofstad Events?
Veel uitjes starten in de buurt van het Binnenhof of de Grote Markt, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Hofstad Events zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Hofstad Events eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Hofstad Events organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Den Haag is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Hofstad Events kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Hofstad Events fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Hofstad Events maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan